tiistai 24. maaliskuuta 2015

Se tunne

Olen tässä melkein kolmen vuoden aikana tiennyt aina viikkoa ennen kuukautisia, ettei ole tärpännyt ja nyt ensimmäistä kertaa koko aikana mulla on sellainen olo, että voisin oikeasti olla raskaana. En tiedä, mistä se tunne tulee, mutta se on vahva. Mulla ei muutenkaan ole ollut tässä kierrossa sitä oloa, ettei tämä tule onnistumaan ja ihmettelen myös tätä rauhallisuutta, koska yleensä panikoin tässä loppukierrossa.

Eilen töissä tunsin ensimmäistä kertaa mahassa kipua kun kyykistelin ja nostelin painavia tavaroita. Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Lämmintä kaurapussia olen yhä iltaisin pitänyt mahan päällä ja yrittänyt muistaa foolihappo pillerin jos se ainokainen tosiaan olisi ottanut lujasti kiinni. Vielä kolme päivää niin saa tälle kierrolle päätöksen. Tosissani toivon, että se olisi plussa ja mieleni ei pahemman kerran petä. Jännäksi käy!! :)

8 kommenttia:

  1. Oi hitsi miten mua jännittää sun puolesta! Peukut pystyssä!

    VastaaPoista
  2. Ai sullakin on piinailu jo noin pitkällä. Mä sain sen kauan kaivatun toisen viivan testiin tänään. Viides siirto toden sanoi. Toivottavasti sunkin tuntemukset tuo tulosta. :)

    Nyt viime aikoina on ollut niin paljon plussia kaikissa blogeissa, joten ajattelin että niitä ei enää "riitä". Ihan kuin olisi joku kiintiö! :D

    Sunnuntaina aamulla alkoi paineentunne alavatsassa ja illalla oli huono olo. Eilen illalla tuntui kuin rinnat olisivat kasvaneet päivän aikana yhden kuppikoon. Rintsikat puristivat. Pelkäsin että kaikista tuntemuksista huolimatta joutuisin pettymään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon onnea Annika! :) ♡ Niitä plussia on kyllä viimme aikoina tullut, että on vaikea uskoa sen löytävän vihdoin tänne.

      Itselläni kun on edelleen melko normaali olo. Hienoa kyllä olisi jos saisin viikonloppuna sen kaksi viivaa raskaustestiin. :)

      Poista
  3. <3 Toivon niin kovasti teille plussaa! <3

    VastaaPoista
  4. Mulla oli tässä plussakierrossa viikko ennen plussatestiä täysin varma olo että nyt oon raskaana. Mikä muuttui kuitenkin vielä epävarmuudeksi päivänä milloin kuukautisten piti alkaa. Toivottavasti sulla nyt sama juttu! Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toivottavasti tämä olisi juuri sitä, että raskaana olisin. <3

      Poista

Kiitos kommentista! :)