perjantai 9. helmikuuta 2018

Kohti punktiota edetään

Seurantaultra oli tänään ja löytyi yhteensä 10 follikkelia 8-18mm väliltä. Pistelyt ja nenäsumutteen käyttö jatkuu vielä ainakin sunnuntaihin ja maanantaina käyn vielä kolmannen kerran ultrassa ja punktio todennäköisesti ajoittuisi keskiviikolle ja siirto ehkä seuraavan viikon maanantaille jos tehdään pitkä viljely. Toivottavasti tuo määrä tuosta vielä kasvaisi ja saataisiin mahdollisimman monta munasolua kerättyä, että myös pakkaseen saataisiin jotain säilöön. Pelkään vain, että tälläkään kertaa ei saada montaa munasolua kerättyä, vaikka kovasti meinattiin että tästä hoidosta otetaan kaikki irti tai sitten mun kroppa ei vain toimi oikein.

4 kommenttia:

  1. Ekalla kerralla mulla ilmestyi ekan ja tokan ultran välissä jostain lisää folleja. Toisella kertaa ei tullut uusia. Mutta toisaalta jos on vähemmän folleja, niin monesti laatu on parempi. Mulla ainakin lääkäri kehui, kuinka ovat kauniita ja tasakokoisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla myös yleensä muutama tullut lisää, mutta koskaan ei olla saatu isoa määrää kerättyä. Viimeksi lyhyellä kaavalla tehdyssä saatiin 6 hedelmöittynyttä, josta 2 meni pakkaseen. Niistä yksi pääsi siirtoon asti ja toinen piti heittää roskiin. Vähän kyllä jännittää, miten käy ja toivottavasti saataisiin edes yksi alkio pakkaseen niin olen tyytyväinen. :)

      Poista
  2. Mie olen niin toiveikas. Jännitän mukana. Tsemppiä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)