tiistai 12. syyskuuta 2017

Tatuointikuume

Nyt se on iskenyt, nimittäin tatuointikuume! Nettiä on tullut selattua pari viikkoa, mikä on omaa silmää miellyttänyt ja karsinut niitä sitten pois kun on löytynyt vielä parempi. Paras näistä on lapsi ja äiti, jonka alla on lasten syntymäajat ja sen olen ajatellut ottavani tässä lähiaikoina, kunhan vielä tiedän mihin sen ottaisi kun se olisi minun ensimmäinen tatuointi. Kissa tatuointi tulee toisena, koska mulla on kaksi kissaa ja kolmantena höyhen lentävillä linnuilla.

Olen haaveillut tatuoinnin ottamisesta jo monta vuotta, mutta en ole saanut aikaiseksi sitä iholleni asti. Nyt olisi tosiaan tarkoitus ottaa kuun lopussa vihdoin tatuointi ja vähän kyllä jännittää :)

Siinä mun top 4 lempi tatuoinnit, mistä pidän! Minkälaisia tatuointeja muilla on? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)